بتل روپ

بتل روپ ها یک ابزار تمرینی مفید برای کسانی است که بدنبال کاهش وزن، افزایش توده عضلانی، تقویت عضلات خود و یا عدم تعادل و قدرت و استقامت هستند. یکی از بارزترین و در عین حال مهمترین مزایای طناب های نبرد این است که استفاده از آنها یک تمرین کامل بدن را برای شما فراهم می کند.
تعداد جلسات :

12 جلسه

تعداد دانشجویان :

142

قیمت دوره:
2,400,000 تومان

لطفا پس از پرداخت، رسید پرداخت را به یکی از درگاه‌های ارتباطی ما ارسال فرمایید.

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
رايگان

معرفی رشته ورزشی بتل روپ

اگر به دنبال پاسخ سریع با “بتل روپ چیست؟” هستید، مطمئناً در جای مناسب هستید. این چیزی نیست که به راحتی در اغلب موارد از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به آن پاسخ داده شود، اما شما خواه تازه وارد باشید یا یک حرفه ای ما اینجا هستیم!

بتل روپ ها یک ابزار تمرینی مفید برای کسانی است که بدنبال کاهش وزن، افزایش توده عضلانی، تقویت عضلات خود و یا عدم تعادل و قدرت و استقامت هستند. یکی از بارزترین و در عین حال مهمترین مزایای طناب های نبرد این است که استفاده از آنها یک تمرین کامل بدن را برای شما فراهم می کند. به دست آوردن یک تمرین بدنی کامل، کاری است که همه ما می توانیم در این روزگار انجام دهیم، جایی که رفتن به یک یا دو ساعت ورزشگاه اغلب غیرممکن است (چه کسی بعد از چند ساعت کار روزانه وقت دارد؟). برخی فکر می کنند که بتل روپ ها فقط برای تمرینات بازو و شانه است، اما این طور نیست. علیرغم اینکه به معنای واقعی کلمه یک قطعه طناب است، می توان از آنها برای هدف قرار دادن کل بدن از آن استفاده کرد، با استفاده از طیف وسیعی از حرکات و تمرینات در مدت زمان کوتاه، شما می توانید در طول سایر روش های تمرین کل بدن، با همان بتل روپ ها به هر قسمت از بدن خود حمله کنید.

از نظر تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مزایای بتل روپ ها در مقایسه با سایر روشهای ورزشی برای شما بهترین است یا خیر، نکته ای که باید بدانید این است که برای همه سطوح تناسب اندام سازگار است. ما می دانیم که آنها در ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسند … اما اجازه ندهید که این شما را کنار بگذارد! آنها اغلب یا برای تمرینات کم تأثیر یا برای تمرینات HIIT استفاده می شوند، و همین امر آنها را برای مبتدیان و متعصبان تناسب اندام بسیار مناسب می کند. در صورت داشتن هرگونه آسیب یا مشکل مفصلی، می توانید حرکات موج کم ضربه را انجام دهید تا از بتل روپ ها با خیال راحت و به طور موثر سود ببرید. متناوباً، اگر یک تمرین با شدت بالا برای نتیجه مطلوب می خواهید، می توانید انواع اسلم (ضربه زدن)، لانج، اسکوات، پرش و غیره را در فواصل مختلف انجام دهید. حتی اگر فقط برای مدت زمان طولانی و ثابت امواج را انجام دهید، هنوز هم مزایای بتل روپ کارآمد تر از تمرینات هوازی طولانی مدت روی تردمیل ها و دوچرخه های ثابت هستند. این به این دلیل است که آنها یک سیسم تمرینی قدرتمند هستند، و باعث ساخت عضله و همچنین سلامت قلب و عروق شما می شوند.

(برای مشاهده محتوای دروس به روی درس مورد نظر کلیک کنید)

بتل روپ ها یک ابزار تمرینی مفید برای کسانی است که بدنبال کاهش وزن، افزایش توده عضلانی، تقویت عضلات خود و یا عدم تعادل و قدرت و استقامت هستند. یکی از بارزترین و در عین حال مهمترین مزایای طناب های نبرد این است که استفاده از آنها یک تمرین کامل بدن را برای شما فراهم می کند.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5